Saturday, October 8, 2011

Gembira lah!!!

bismillah....

heehehe...herr..her.. haha..huhu..hohoh.. ( senyum je memanjang) 
eh..eh..alhamdulillah...

muka adik comel kuning ni x cukup utk menunjukkan yg saya gembira... 
rasa nak tarik agy mulut dia tu...huhu...

=_='...hermm..terima kasih ya Allah.... 
Allah sangat baik...sbb Dia dah makbulkan doa saya yg sekian lama saya minta... 
Allah melihat kasabaran saya menunggu giliran doa di makbulkan... (rasa mcm nak guling2 atas katil) *_*'

Semoga Allah satukan kami "sekeluarga"...i'Allah..amin,=_='" 
warna ni pun x cukup utk menunjukkan yg saya gembira dan bersyukur... hihihih.. (suara halus)
(~_^)'


Ma..Abah... nana sayang kamu berdua... semoga berbahagia dunia dan akhirat... 
anak mu di sini sentiasa mendoakan kesjahteraan dan kebahgiaan ma ngn abah... :') 

masih agy tersenyum lebarrrrrrr....hihihi
^__________________________________^'

No comments:

Post a Comment